Termeni și condiții

TERMENI ȘI DEFINIȚII

HEYSOFA este denumirea comerciala a Mobilier1 Concept S.R.L. cu sediul social (fara activitate la sediu) in Bucuresti, Bd. Iuliu Maniu nr.7, corp T, et.3, sector 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/7483/2018 si avand cod fiscal 39413592, in calitate de Vanzator.

Cumpărătorul/Clientul este acea persoană fizică sau juridică înregistrata pe site-ul heysofa.ro si/sau subdomeniile sale (denumite în mod colectiv în continuare „Site-ul“ sau „Site-ul heysofa.ro“), care și-a dat acordul cu privire la toate clauzele specifice site-ului (inclusiv prezenta secțiune de Termeni si Condiții) creându-si astfel un Cont pe heysofa.ro sau efectuand o comandă prin intermediul acestui site, manifestandu-și intenția de a achizitiona bunuri și servicii HeySofa.

Prezentul Contract este un acord de voință intervenit între Vanzător si Cumpărător cu privire la Produsele și serviciile HeySofa (denumite în continuare „Produsele“), comandate de către acesta din urmă cu respectarea și aplicarea Termenilor si Condițiilor HeySofa.

Contul este format dintr-o adresă de e-mail si o parolă care permit Cumpărătorului să transmita comenzi și conține informații despre Cumparator și istoricul acestuia pe site-ul HeySofa.ro. Orice Vizitator își poate crea un Cont HeySofa cu respectarea condițiilor de utilizare a prezentului site, respectiv cu respectarea Termenilor si Condițiilor HeySofa.

Comanda este o ofertă de cumpărare prin apăsarea butonului Adaugă în Coș din Site, prin care Cumpărătorul face o ofertă de cumpărare cu privire la Produsele selectate cu respectarea prevederilor Termenilor si Condițiilor și a prețurilor de vânzare a Produselor în vigoare la data plasării comenzii - oferta de cumpărare/comanda necesită acceptarea expresa din partea HeySofa.

Produsele sunt acele bunuri și servicii pe care HeySofa le comercializează, iar Cumpărătorul le achizitionează de pe Site-ul HeySofa.

Promoția sau Campania este acea acțiune specifica a HeySofa de a expune in scop comercial, un număr/stoc limitat și predefinit de Produse, pentru o perioada limitata de timp și în anumite condiții specifice stabilite de către HeySofa.

Site-ul se referă la pagina de internet/domeniul HeySofa.ro și întreg conținutul și/sau subdomeniile acestuia.

Utilizatorul este un Vizitator al Site-ului care se înregistrează / își creeaza un Cont pe acesta.

Vizitator este o persoana care accesează Site-ul.

CONTRACT

Prezentul document, Termeni si condiții ale HeySofa cu privire la comerțul electronic și vânzarea la distanță (denumit în continuare Contractul și/sau Termeni si Condiții), ține loc de contract de vânzare bunuri și/sau prestare servicii și reglementează din punct de vedere juridic raportul dintre HeySofa in calitate de Vanzător si Cumpărătorul (amândoi denumiți colectiv în cele ce urmează Părțile și individual Partea). Acest Contract este încheiat la distanță, fără prezenta fizică simultană a celor două părți.
Momentul incheierii Contractului între HeySofa și Cumpărător este acela al acceptării exprese a Comenzii de către HeySofa prin trimiterea Cumpărătorului o notificare (e-mail sau SMS) de confirmare a disponibilității Produselor și eventual de expediere a Comenzii. HeySofa nu este obligată sa accepte Comanda Clientului în cazuri exemplificative însa nelimitative precum: lipsa Produsului din stoc, datele furnizate de către Cumparator sunt nereale, incomplete sau incorecte, se solicita livrare în afara teritoriului României, HeySofa are îndoieli cu privire la veridicitatea și/sau seriozitatea Comenzii.
Notificarea de informare primită de către Cumpărător de la HeySofa, ulterior plasării unei Comenzi pe Site, are rol strict de informare si nu reprezinta o acceptare a comenzii de catre HeySofa. Notificarea de informare este un proces automatizat.
Pentru îndeplinirea și executarea Contractului, prin înregistrarea și plasarea unei comenzi pe Site, Cumparatorul își dă acordul cu privire la formele de comunicare și contactare a acestuia de către HeySofa, respectiv e-mail și/sau telefonic in legatură cu comanda plasata.
În situații justificate HeySofa are dreptul de a modifica unilateral cantitatea de Produse din comanda plasată de Cumpărător cu informarea și acceptul prealabil al acestuia. În cazul în care Cumpărătorul nu este de acord cu respectiva modificare, Comanda se considera anulată de drept, Cumparatorul neputand emite niciun fel pretenții de nicio natura fata de HeySofa.
Pentru comenzile plasate pe Site/solicitate de către Cumpărător, HeySofa are dreptul de a cesiona și/sau subcontracta o terta parte pentru serviciile solicitate în vederea onorării comenzii, cu condiția informării Cumpărătorului însă fără a fi necesar acordul acestuia din urma. In aceasta situatie, HeySofa rămâne în continuare responsabil fata de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
Dreptul de proprietate și riscul de pierdere sau de deteriorare asupra produselor fizice comandate se transferă către Cumparator în momentul în care acesta sau o persoana terta desemnată de acesta, alta decât curierul, intra în posesia fizica a Produselor, după efectuarea plății de către Cumpărător. Termenii și Condițiile se aplica tuturor și oricăror Comenzi, vânzări si/sau livrări de Produse prezentate pe Site și vandute Cumparatorului, în versiunea valabilă la data efectuarii Comenzii. Prin efectuarea Comenzii Cumparatorul accepta complet și necondiționat Termenii și Condițiile publicate pe Site.
Dispozițiile cuprinse în Termeni si Conditii pot fi modificate unilateral oricand de catre HeySofa, aceste dispozitii fiind opozabile Vizitatorilor, Utilizatorilor și Cumpărătorilor de la data afișării lor la adresa www.HeySofa.ro/termeni-conditii unde pot fi consultate permanent în varianta lor actualizată.

ACCESUL LA SITE ȘI VÂNZAREA ONLINE

Ca regula generala, accesul la Site în vederea efectuarii unei comenzi și achiziționarea de Produse HeySofa este permis oricarui Cumpărător.
Cu titlu de excepție și pentru motive justificate HeySofa își rezerva dreptul de a restricționa accesul unui Cumparator în vederea plasarii de Comenzi pe Site in cazul în care HeySofa considera ca actiunile Cumparatorului ar aduce încălcării legii, moralei sau bunei credințe și/sau prin activitatea si conduita acestuia pe Site ar putea prejudicia in vreun fel HeySofa. În cazul unei asemenea situații, HeySofa va informa la solicitarea Cumparatorului motivele de fapt ce au condus la restrictionarea accesului acestuia.
Comunicarile dintre cele doua parti se pot face atât online (email, chat) cat si telefonic sau SMS, HeySofa avand acordul Cumparatorului de a gestiona informațiile primite de la acesta in acest sens. În vederea protejarii Siteului și informațiilor gazduite pe Site ca urmare a unui trafic mărit de internet din partea unei rețele de internet, HeySofa își rezerva dreptul de a solicita Cumparatorilor introducerea de coduri de validare captcha.
În cazul în care Cumparatorul achita Produsele comandate prin plăți online HeySofa nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către Cumpărător, cum ar fi fără a se limita la comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitenta a cardului Cumparatorului, pentru situațiile în care moneda de emitere a acestuia difera de LEI.
Toate informațiile utilizate pentru descrierea Produselor pe Site sunt folosite cu titlu de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuală din partea HeySofa. Cu titlu exemplificativ iar nelimitativ, informațiile utilizate pentru descrierea Produselor pot include fără a se limita la: text, imagini, fisiere audio sau video etc.
HeySofa are dreptul și acordul Cumparatorului ca după achiziționarea unui Produs, să transmită acestuia din urma, pe adresa de email indicată la înregistrare, o solicitare de evaluare a Produsului comandat. Evaluarea făcută de Cumparator se va face în baza experienței personale a acestuia cu privire la faptul dacă produsul sau serviciul comandat respectă sau nu specificațiile cantitative și calitative menționate de către producător.

COMANDA, LIVRARE ȘI RETUR

Toate prețurile afișate pe Site sunt exprimate în Lei și includ T.V.A. conform dispozițiilor legale aplicabile în materie.
Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifica altfel pe site. Prețul de achizitie tiparit pe factura fiscala va fi același cu cel stabilit în momentul confirmării comenzii din partea HeySofa ca fiind comanda ferma.
Produsele se livrează în marea lor majoritate neasamblate și cu instrucțiuni de montare.
Orice Cumparator poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor selectate în coșul de cumparaturi și transmiterea acestei comenzi spre procesare. Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Produsele comercializate de către Vanzator nu sunt produse de către acesta din urma, astfel ca dacă Produsul nu se afla în stoc, Cumparatorul va fi anunțat despre timpul estimat de livrare fără însă a putea garanta pentru acest timp. Adaugarea unui Produs în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea Comenzi și astfel nici rezervarea Produsului respectiv.
Înainte de finalizarea și trimiterea Comenzii, Cumparatorul se obliga sa citeasca Termenii și Condițiile, confirmând cunoașterea și acceptarea acestora prin bifarea „Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile HeySofa“. Odată cu finalizarea și trimiterea Comenzii, Cumparatorul confirma ca a luat cunostinta și accepta neconditionat: caracteristicile, cantitatile, preturile, Termenii și Condițiile, politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și politica de utilizare cookie-urilor.
La primirea Comenzii, HeySofa poate accepta sau refuza Comanda Cumparatorului, in caz de refuz, incercand, dar fara a se obliga, să informeze Cumparatorul cu privire la motivele neacceptarii Comenzii.
HeySofa își rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produsele afișate pe Site ca urmare a unor erori tehnice, precum și a celor care din cauza unor nefunctionalitati/erori/buguri tehnice prezinta preturi derizorii sau evident eronate.
Cumparatorul este unicul răspunzător de corectitudinea, realitatea și legalitatea datelor completate în Contul sau, aceste date fiind in mod automat cuprinse in facturile emise pentru Produsele achizitionate de acesta. Completarea Contului de către Cumparator cu date eronate sau incomplete, fata de prevederile legii și ale Termenilor și Condițiilor precum și consecințele acestor fapte cad in sarcina exclusiva a Cumparatorului.
Modalitatea de livrare a comenzilor HeySofa pentru produse fizice este prin curier. Livrarea se face pana în fața imobilului/adresei, respectiv doar pana în locul unde poate ajunge masina de transport. Livrarea nu include și transportul în casa/imobil.
Programul de livrari in București este între orele 08:00 - 16:00, iar in tara intre orele 08:00 - 16:00. Pentru toate produsele aflate în stoc termenul de livrare prin curier este de 48 de ore lucrătoare de la data notificării Cumparatorului cu privire la data certa de livrare.
Obiecțiunile referitoare la eventualele nereguli și/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) și a Produselor aferente acestora se vor face în momentul livrării pe AWB sau prin întocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii si platii coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate în considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns în stare bună, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport.
Produsele pot fi receptionate doar de către Cumparator (persoana care a plasat comanda) sau de persoana indicată la momentul plasării comenzii în baza unui document de identitate valabil prin care poate sa facă dovada calității sale de Cumparator/persoana imputernicita de Cumparator.
Prin crearea Contului și/sau prin finalizarea si trimiterea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul declara ca înțelege și își exprima acordul și consimte că: a. toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt reale, adevarate, corecte și complete la data plasării Comenzii; b. HeySofa poate contacta Cumparatorul/Utilizatorul, in orice situatie in care este necesara contactarea acestuia cu privire la Comanda, prin orice mijloc aflat la dispoziția HeySofa; c. sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. d. Va primi facturile, garantiile, instrucțiunile și/sau alte documente în format electronic la adresa de e-mail indicată în Contul sau în format fizic la cerere.
Pretul unitar si total, modalitatea de plata precum și termenul de plata sunt specificate pentru fiecare Comanda în parte în procesul de transmitere a acesteia. Facturile emise de HeySofa se vor completa cu datele înscrise de Cumparator în Contul sau si vor contine Produsele achiziționate conform Cosului de cumparaturi. Facturile vor fi transmise de HeySofa Cumparatorului în format electronic, pe adresa de e-mail menționată de Cumparator în Contul sau.
Utilizatorul/Cumparatorul are obligația permanentă de menține datele de cont respectiv de facturare actualizate, corecte si reale pentru fiecare Comanda facuta pe Site.
Plasarea de Comenzi telefonice se realizeaza pe propria răspundere a Cumparatorului. HeySofa nu răspunde pentru eventualele erori de înțelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare și/sau datele de facturare – recomandand plasarea Comenzilor online.
Conform dispozițiilor OUG nr.34/2014, Cumparatorul are dreptul sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu neprestat încă (drept de retragere din Contract), in termen de 14 zile calendaristice, fără prezentarea unui motiv și fără a suporta alte costuri cu excepția celor de livrare. Termenul de 14 zile se calculează pentru bunuri incepand cu ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a bunului comandat, după semnarea de primire a documentului de transport.
Exercitarea dreptului de retragere din Contract de către Cumparator se face prin completarea online a formularului de retur și a returnarii bunurilor și a eventualelor cadouri oferite în urma unei promoții sau campanii care au însoțit bunul respectiv, cu respectarea următoarelor condiții: returnarea tuturor elementelor componente (piese, fitinguri etc); nedeteriorarea Produselor în procesul de retur; prezentarea dovezii de achizitionare; păstrarea și returnarea intactă a etichetelor și documentelor aferente Produselor. Costurile directe legate de returnarea Produselor se suporta de catre Cumparator conform dispozițiilor OUG nr.34/2014. Potrivit dispozițiilor aceleiași Ordonanțe, in situația în care Cumparatorul returnează Produsul într-o stare ce diminuează valoarea acestuia, HeySofa are dreptul sa aprecieze asupra acestei diminuării și sa scada proporțional cu aceasta suma returnata Cumparatorului.
HeySofa va rambursa Cumparatorului suma achitata de acesta din urma în termen de maxim 14 zile de la data informarii HeySofa de către Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată Cumparatorului, prin restituire, în contul bancar indicat de acesta în cererea de retur. În cazul plății online, banii vor fi returnati în contul din care a fost efectuata plata.
Rambursarea sumei către Cumparator ca urmare a exercitării de către acesta a dreptului de retragere din Contract poate fi amanata pana la confirmarea primirii bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate către HeySofa.
În situatia putin probabila în care un Produs comandat de către Cumparator, nu poate fi livrat sau prestat de către HeySofa, acesta din urma: a. va informa Cumparatorul asupra acestei situații și va returna Cumparatorului contravaloarea Produsului, prin restituire, în contul bancar din care a fost efectuata plata, în termen de maxim 5 zile de la data la care HeySofa a luat cunostinta de aceasta imposibilitate sau de la data la care Cumparatorul și-a exprimat în mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Conform dispozițiilor OUG nr.34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului și după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către HeySofa;
  • furnizarea de Produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piata financiara pe care HeySofa nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumparator;
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • precum și în alte cazuri prevăzute de lege


MODALITATI DE PLATA

Prețul fiecărui produs, modalitatea de plata a acestora precum și termenul de plata sunt toate indicate și pot fi alese pentru fiecare comanda în parte.
Achitarea produselor se poate face ramburs sau online, astfel:
Ramburs: - cu numerar in lei, integral către agentul de curierat care efectuează livrarea - cu card bancar Visa sau Mastercard, integral către agentul de curierat care efectuează livrarea;
Online: cu card bancar VISA sau Mastercard.
Pentru garantarea sigurantei tranzacțiilor, HeySofa folosește platforma de plati online prin care Cumparatorul poate plăti produsele HeySofa cat mai simplu și rapid, in perfecta siguranta si control deplin.
Daca alegeti sa plătiți online cu un card bancar, veti fi redirectionati catre o platforma securizata de plati, unde va trebui sa introduceți datele de card necesare autorizarii tranzactiei. HeySofa nu solicita si nu stochează detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Înainte de a finaliza plata comenzii și a apăsa butonul plătește va rugam sa verificati toate datele introduse, dacă informațiile sunt corecte, iar în contul bancar de card sunt fonduri suficiente pentru plata integral a comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a respectivei tranzactii.
Pentru tranzacțiile online cu card bancar nu se percepe niciun comision suplimentar. În cazul în care cardul folosit este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.
Pentru cresterea securitatii plăților online și alinierea proceselor de plata în acord cu reglementările UE, băncile din România sunt în curs de implementare a unui nou factor de autentificare. Acest nou element de securitate va poate fi solicitat în procesul de autorizare a plății, alături de codul 3D Secure pe care il veti primi prin SMS.

GARANTII

În stabilirea Politicilor de returnare și Garantie a Produselor HeySofa, Termenii si Conditiile HeySofa se completează cu dispozițiile legale cuprinse în următoarele acte normative:

Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor și garanțiile asociate acestora;
Legea nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relația cu consumatorii și armonizarea reglementărilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor;
OG nr.21/1992 privind protectia consumatorilor;
OG nr.99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piata;
OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii.
HeySofa asigură și garantează conformitatea bunurilor achizitionate, declarand pe propria răspundere ca produsele comercializate nu pun în pericol viața, sanatatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu OG nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene.
Potrivit dispozițiilor legale în vigoare, calitatea de Consumator poate fi atribuita unei persoane sau unui grup de persoane fizice (constituite in asociatii), care achizitioneaza produse sau servicii cu alt scop decat comercial, industrial, de productie, liberal sau artizanal. Prevederile referitoare la protectia consumatorului nu sunt aplicabile profesionistilor (exemplificativ: societati comerciale, intreprinderi individuale, persoane fizice autorizate, asociatii familiale, profesii liberale sau orice alta forma de organizare angajata intr-o activitate economica.
Garanția acordată Produselor este pentru o utilizare obișnuită, in conditii normale. Produsele comercializate de către Vanzator nu sunt produse de către acesta din urma.

Conformitate Consumatorul care achizitioneaza Produse, beneficieaza de garantie pe o durata de 2 ani de la achiziționarea acestora, dacă produsul cumparat este neconform. Pentru produsele cu o durata medie de utilizare mai mica de 2 ani, garanția este valabilă pentru durata respectivă.
Produsele HeySofa sunt considerate conforme în urmatoarele situatii exemplificative:

Corespund descrierii făcute pe Site, caracteristicilor indicate in factura sau scopului specificat de către HeySofa și acceptat de Cumparator la momentul plasării comenzii;
Corespund scopului pentru care sunt utilizate în mod normal produse de acelasi tip;
Corespund unor parametri de calitate și performanța normale, la care Cumparatorul se poate aștepta în mod rezonabil, avand la dispoziție informațiile prezentate pe Site si natura Produsului; Produsele nu pot fi considerate neconforme (garantia devine inaplicabila sau nula) daca:
Au fost deteriorate (lovite, sparte, ciobite, zgariate etc.) in urma montajului, instalarii, transportului și/sau manipularii de către Cumparator sau terți; singurele persoane autorizate sa efectueze montaj, instalare, transport si/sau manipulare care nu afectează valabilitatea garantiei sunt angajatii si partenerii HeySofa;
Au fost folosite in alte scopuri sau conditii decat cele pentru care au fost produse; au fost utilizate in scopuri profesionale, de regim industrial sau in locuri publice fara acordul scris si prealabil al HeySofa;
Au fost modificate (ex: orice interventie care modifica structura, forma, culoarea sau destinatia acestuia) sau reparate (ex: taiere, perforare, lipire, vopsire, cusut etc.);
Au fost utilizate, intretinute, curatate si/sau asamblate necorespunzător si/sau nu au fost respectate Instrucțiunile producatorului în acest sens;
Sunt fabricate ori realizate din materiale naturale (lemn masiv, piele, furnir etc.), situatie in care pot avea diferente, lipsa de uniformitate ori particularitati in privinta culorii, texturii, finisajului. Cumparatorul intelege si este de acord ca Produsele nu pot fi fabricate ori realizate identic, iar cele din lemn pot prezenta noduri si mici crapaturi sau ca pot dezvolta in timp crapaturi. Lemnul nu trebuie pastrat in conditii de umiditate ridicata si/sau temperatura de sub 18 grade sau peste 30 de grade;
Au fost deteriorate ca urmare a unei depozitari inadecvate (ex: condiții de umiditate, amplasare langa surse de căldură sau in aer liber etc.);
Se matuiesc sau devin lucioase ca urmare a uzurii in timp, in conditii de utilizare normala. Acelasi lucru se aplica si stofei sau pieii de la canapele si saltele care se pot întinde sau increti dar si umpluturilor de burete, spuma, latex etc. care se pot tasa (in primele luni de utiliza